niedziela, 10 marca 2013

Chapter twenty three..!

-Nie chcesz nie musimy. - szepnął Zayn
-Serio.? - ucieszyłam się
-Nie.- pochylił się i już prawie nasze usta się złączyły jak nagle kichnęłam. Prosto w twarz Mulata. Nie dość, że go całego poplułam to jeszcze uderzyłam się w jego czoło. Popatrzyłam na Niall'a a on się uśmiechnął.
-Na zdrowie. - powiedział i cały stolik oprócz Malika wybuchł śmiechem. Popatrzyłam się na niego a on wycierał moją ślinę i nie tylko z twarzy.
-Próbujemy jeszcze raz.? - zapytałam z kpiną Mulata a on tylko na mnie wrednie popatrzył i odszedł ze stolika.
-Nie no piąteczka mała. - od razu przybiłam Liam'owi piątkę
-Idziemy tańczyć.? - zapytałam Niall'a i Ed'a
-Pewnie. - wstaliśmy i poszliśmy na parkiet. Reszta z nami ale mojego "chłopaka" dalej nie było. Szczerze to nawet lepiej. Puścili jakąś wolną piosenkę i Nialler od razu przyciągnął mnie do siebie. No ale tak żeby wyglądało po przyjacielsku. Nie wglądało tak ani trochę ale to już nie moja sprawa. Gdy piosenka się skończyła to tańczyłam z Ed'em. Harry sobie gdzieś poszedł a do Liam'a i Tomlinsona przyszły dziewczyny więc bawiłam się tylko z tą dwójką.
-Ej wy idę się napić.- powiedziałam oczywiście Niall miał coś przeciwko ale przy rudzielcu nic nie powiedział. Podeszłam do baru i usiadłam na fajnym wysokim, obrotowym krześle. Koleś od razu podał mi kolorowego drinka i to z wielkim uśmiechem. Wypiłam go rozglądając się po sali. Zamówiłam drugi i już miałam zacząć pić jak obok mnie znalazł się Zayn.
-Nie pij tyle. - powiedział zabierając mi drinka i stawiając na blacie. Popatrzyłam na niego wzrokiem zabójcy a ten się tylko uśmiechnął.
-Musimy pogadać. - zeskoczyłam z krzesła i stanęłam przed nim. Powiem mu co o nim sądzę i ot tym, że za bardzo wczuwa się w ten cały durnowaty "związek" .
-Też ci coś powiem. - odparł kładąc ręce na moją talię.
-Co.? To, że jesteś frajerem, debilem czy zakłamanym idiotą.? - zapytałam a on tylko lekko się uśmiechnął.
-Ciul..- skomentowałam i odwróciłam się ale ten szarpnął mnie za rękę. Znów odwróciłam się w jego stronę i już chciałam coś powiedzieć ale on wbił się w moje usta. Chciałam się odsunąć od razu ale on mocno mnie do siebie przyciągnął. Ten pocałunek był... nie wiem jakiego słowa użyć. Czułam się tak jakbym leciała ale twardo stałam na ziemi. To było coś...magicznego.? Nagle poczułam na ustach jakby iskierki od razu zrobiłam szybki krok w tył. I natychmiast złapałam się za usta. Przejechałam po nich palcami ale były normalne. Popatrzyłam na Malika on robił to samo.
-Czułaś.? - zapytał robiąc krok w moją stronę. Nic nie powiedziałam tylko patrzyłam się na niego. To było coś w ogóle nie z tej planety. Nigdy takiego czegoś nie czułam.Nie mówię o tym, że świetnie całuje bo to oczywiście nie prawda. Niall o wiele lepiej. Odwróciłam się na pięcie i poszłam w kierunku stolika. Chłopaków tam nie było więc usiadłam a po chwili jakiś koleś usiadł obok mnie.
-Czy taka piękna panienka jest tutaj sama.? - zapytał przysuwając się bliżej.
-Nie. - odsunęłam się od niego. Na kilometr było czuć od niego alkohol i papierosy. Od razu zaczęło mi się zbierać ale nie pokazałam po sobie tego. Wstałam i już miałam zamiar odejść od tego frajera ten złapał mnie za rękę i pociągnął. Wylądowałam na jego kolanach.
-Puść mnie i to już. - uderzyłam go gipsem w twarz.
-Oj nie kochaniutka, potrzebujesz prawdziwego mężczyznę. - zaczął mnie obmacywać. Od razu się wyrwałam i pobiegłam to wyjścia. Ten na całe szczęście został przy stoliku. Szybko opuściłam klub i skierowałam się do domu. Całą drogę myślałam o tym, że więcej takie coś nie może się zdarzyć. To przez to, że teraz wyglądam jak mała, bezbronna dziewczynka. Głupi t-shirt, spodenki i trampki...o nie to się musi zmienić. Weszłam do domu, wzięłam piwo z lodówki i poszłam do mojego pokoju. Napisałam do Justina, że strasznie tęsknię i poszłam spać. Już miałam plan na jutro i zamierzam go zrealizować.

                                     *******Następnego dnia*******
Wstałam koło jedenastej i od razu poszłam do łazienki. Nalałam pełną wannę wody, wlałam jakieś pachnące płyny i wskoczyłam do piany. Leżałam tak z dobrą godzinkę, później umyłam zęby wysuszyłam włosy i w ręczniku wróciłam do pokoju. Cudem na nikogo nie wpadłam. Zamknęłam drzwi na klucz. Ubrałam szybko bieliznę i podeszłam do szafy. Wzięłam moją ogromną kosmetyczkę i wyjęłam eyeliner, kredkę i cienie. Wszystko czarne. Zrobiłam ostry a nawet bardzo ostry makijaż . Później wyjęłam z szafy mój zestaw w którym rzadko chodziłam na co dzień ale to się zmieni. Ubrałam się szybko a włosy lekko natapirowałam. Popatrzyłam na siebie w lustrze i no powiem, że dawno się takiej nie widziałam. Może i tęskniłam za tym imidżem ale a z resztą.
-Wredna suka wróciła...- szepnęłam cicho i wyszłam z pokoju. Skierowałam się od razu do kuchni. Jak weszłam od razu oczy wszystkich skierowały się na mnie.
-O nie.! - od razu krzyknął Harry widząc jak wyglądam
-Co ty sobie zrobiłaś.? - zapytał wystraszony Louis
-Nie pasuje to nie patrz. - powiedziałam i nalałam sobie soku. Oni obserwowali każdy mój ruch.
-Czemu znów taka jesteś.? - zapytał mnie Liam
-Jaka.? Zajebista.? - dziwnie było znów tak do nich mówić. Spojrzałam na Niall'a a on wstał.
-Musimy pogadać. - powiedział i wyszedł z kuchni ja wzruszyłam ramionami i poszłam za nim na górę. Weszliśmy do mojego pokoju a on go od razu zamknął i stanął przede mną. Chciałam go pocałować ale on się odsunął.
-To nie jest Bella, to nie moja dziewczyna. - szepnął odgarniając moją grzywkę. Poczułam jakby ktoś mnie kopnął. Tego się nie spodziewałam.
-Ale...- przerwał mi
-Moja Bella była uśmiechnięta, wesoła, kochana, słodka, czasem wredna i złośliwa, szalona, zarozumiała, nieobliczalna, śliczna, urocza i taką Bellę kocham. - popatrzył mi w oczy. Nie wiedziałam co powiedzieć.
-Niall jestem taka sama. - to jedyne co mi przyszło do głowy.
-Nie, proszę. Nie musiałaś się zmieniać. Dla mnie byłaś perfekcyjna bez makijażu i tych ubrań. - powiedział a ja lekko się uśmiechnęłam.
-Niech wróci mój skarb. - ujął mój podbródek a ja spuściłam wzrok. Nic nie powiedziałam a on po chwili się ode mnie odsunął.
-Jak moja dziewczyna wróci powiedz jej, że ją szukam bo muszę z nią pogadać. - powiedział poważnie i wyszedł zostawiając mnie samą. Usiadłam przed lustrem patrząc na siebie. Przecież poza makijażem nic się nie zmieniło. Zaczęłam myśleć o tym wszystkim. Kilka razy zmieniałam pozycje. To kładłam się na łóżko to chodziłam jak głupi po pokoju. Pół dnia spędziłam na głupim myśleniu i szczerze na nic nie wpadłam.
-Wiem jedno nie chcę stracić Niall'a. - powiedziałam i zaczęłam zmywać makijaż. Porządnie i dokładnie zmyłam cały i wszystkie kosmetyki znów wrzuciłam na sam spód szafy. Zdjęłam te ubrania i też gdzieś rzuciłam. Ubrałam zwykłe dżinsowe spodenki i rozciągniętą czarną koszulkę z kolorowymi nadrukami. Zrobiłam koka i wyglądałam znów jak normalna, naturalna dziewczyna. Wyszłam z pokoju i skierowałam się do pokoju mojego chłopaka. Oczywiście weszłam do pokoju. Nialler siedział na łóżku i grał na gitarze jak mnie zobaczył od razu wstał. Stanął przede mną i szeroko się uśmiechnął.
-Podobno chciałeś pogadać. - zaśmiałam się a on wziął mnie na ręce. Nic nie powiedział tylko wbił się w moje usta. Co jak co ale dla tego warto było zmyć tą tapetę. Po chwili (za krótkiej jak dla mnie) odsunął się ode mnie ale dalej trzymał mnie na rękach.
-Dostaniesz ochrzan. - powiedział po chwili ciszy.
-Też się kocham. - pocałowałam go w nos.On się uśmiechnął i przeniósł mnie na ten pamiętny parapet.
-Co się wczoraj stało.? - zapytał po chwili
I od czego tu zacząć.
-Czemu wyszłaś z klubu.? Wszędzie cię szukałem. - popatrzył mi w oczy,
-Jakiś koleś się do mnie przyczepił. Chciałam was zawołać ale zaczął się do mnie no ten tego wiec uciekłam. - tego chyba się nie spodziewał.
-Co.? Nic ci nie jest.? Co ci zrobił.? Kto to.? Niech go tylko złapię. - zaczął gadać a ja się uśmiechnęłam.
Słodki i kochany...jak zwykle.
-Nie, kochanie spokojnie. - przytuliłam się do niego
-Coś jeszcze się stało.? - popatrzył na mnie
-Malik mnie pocałował. - jego oczy zrobiły się większe
-Co.? Kiedy.? - zapytał od razu
-No poszłam do baru tak z lekkim trudem dostałam drinka wypiłam go a później on przyszedł zaczął coś gadać nie chciało mi się go słuchać więc się odwróciłam i poszłam. On złapał mnie za rękę odwrócił w swoja stronę i pocałował. Od razu się od niego odsunęłam. - powiedziałam na jednym wdechu a on mnie mocniej przytulił.
-A co strzeliło ci do głowy z tym makijażem.? - zadał kolejne pytanie
-Sama nie wiem. Mechanizm obronny. Jesteś zły.? - spojrzałam na niego
-Nie no co ty. Tylko się o ciebie martwię. - musnął moje usta.
-Kocham cię. - mocno się w niego wtuliłam
-Ja ciebie też. - pocałował mnie. Oczywiście odwzajemniłam każdy pocałunek. Jak inaczej.? Kocham tego blondyna najmocniej jak tylko można a nawet jeszcze bardziej. Siedzieliśmy tak jakąś dłuższą chwilę ale oboje zgłodnieliśmy i zeszliśmy do kuchni. Tam dalej wszyscy siedzieli. Czy oni nie maja nic do roboty.
-Bells. - Harry jak mnie zobaczył taką no inna niż rano rzucił się na mnie
-Spadaj pudelku. - odsunęłam się od niego.
-To jest Bella, którą lubię. - uśmiechnął się Louis przytulając mnie. Liam zrobił to samo, tylko Zayn siedział jakby nigdy nic.
-Dobra Tommo bo mnie zgnieciesz. - zaśmiałam się
-Niall jesteś cudotwórcą. - wyszczerzył się Hazza
-Wiem. - blondyn odparł dumnie a ja wyrwałam się pasiastemu i wzięłam jakieś ciastka z szafki. Nagle zadzwonił mój telefon. Od razu odebrałam.
-Hej tatusiu.! - krzyknęłam ucieszona i wyszłam z kuchni.
Gadałam z nim chyba przez godzinę, oczywiście Harry'ego też chciał do telefonu ale to normalka.
-Mój tata, ciocia Anne i Gemma przyjeżdżają jutro na obiad. - po informowałam chłopaków.
-Ciocia Anne.? A no fakt zapomniałem, że mój Haroldzik to twój kuzyn. - nie no inteligencja Tomlinsona czasem mnie powala.
-To trzeba posprzątać i iść na zakupy. - powiedział stanowczo Liam a ja od razu złapałam Niall'a za rękę i wyszłam z kuchni.
-My idziemy po zakupy. - krzyknęłam zakładając trampki a blondyn zrobił to samo.
Wyszliśmy trzaskając drzwiami. Szybko dojechaliśmy do Tesco. Wyszłam z samochodu i od razu poszłam po wielgaśny koszyk. Nagle poczułam, że Niall mnie podnosi i wsadza do koszyka.
-Debil. - skomentowałam a on się uśmiechnął.
Zrobiliśmy ogromne zakupy, za które Nialler zapłacił fortunę ale co tam. Najgorsze było zapakowanie ich do samochodu ale daliśmy radę.
-I wyślij takich do sklepu.! - krzyknął Liam widząc nasze zakupy. Każdy z chłopaków nosił a ja tylko układałam w szafkach. Po pół godziny było wszystko gotowe. Dom był w miarę czysty, zakupy gotowe teraz mogę iść coś pooglądać. Powiedziałam do siebie w myślach. Już chciałam wyjść z kuchni ale na kogoś wpadłam. No rutyna.
-Możemy pogadać.? - zapytał Malik
-Z tobą.? No chyba nie mam o czym. - ominęłam go i rozłożyłam się koło Liam'a na kanapie.

________________________
No i mamy next..xDD Mam nadzieję, że się podoba..! Proszę o SZCZERE komentarze..:) 
Kocham was..:) xx

28 komentarzy:

  1. OMG ! Zayn pocałował Belle ! ^^ Coś zaiskrzyło <3 Teraz Zayn się na pewno zakochał w Belli xD, szkoda mi Nialla ale to przecież było 'na niby' (chyba), cieszę się, że powrót do starej stylówy był chwilowy, bo juz się zaczęłam martwić :P . Czekam nn bejbee <3 Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <33 Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez się cieszę, że ten styl był tylko chwilowy.
    Rozdział boski jak zawsze, a najlepszy pocałunek!! tez bym tak chciała <3333
    Z niecierpliwością czekam na następny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. UUuuuuuuuuuuuuu.!!!! Bejbe..! Więcej akcji z Zaynem proszę.! <3 A mi się podobała ta stylówa, ale to pewnie wiesz.....!!!!!!!!Niech Bells będzie z Malikiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja z pocalunkiem na poczatku mega xD nie ma to jak obsmarkac swojego" chlopaka" #haha Niezly mialas pomysl ! Nialler jak zawsze slodziak ! ^^ Zayn i Bella jxksndkandkan *_____* Magia ♥ Zmiana wygladu na godzinke #dobre ! Ciekawa jestem co chcial Malik od Belli ! ;> Czekam na nexta ! ♥ @aww_paulaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma być 20 kometarzy! Teraz, tutaj, w tej chwili!
    Omfg!
    Co za rozdział! Ja nie mogę!
    Chcę następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste. <3 @SummerOf696969

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu.! Malik coś do niej czuję.!!! Uuuu.!!! Czekam na nexta, byle szybko.!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chciałabym żeby Bella dalej była z Niallem xD wyjątek ;) a co do rozdziału to genialny czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że ten styl był chwilowy, szkoda mi Nialla, rozdział świetny, czekam/Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, jak zwykle z resztą. Pisz szybko nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pocałunek, tak słodko <3
    Jestem ciekawa co Zayn powie Belli :p
    pisz nastepny
    Sabrina <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu czyżby Zayn zakochał się w naszej Belli? Świetny! Czekam na następny! Zapraszam na mojego bloga http://dream-love-friendship.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahah romansik się szykuje :** ahhaahh
    Ale i tak musi być z Horanem <3 - Zayn nie wiem czy tak do końca do niej pasuje :P
    Opowiadanie jest superanckie :** tak jak i jego autorka :***
    Czekam na następny rozdział <3
    Mam nadzieję że szybko go zobaczę!! :*
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. o Lorenco . O.o Em a mi się podoba Zajebista suka xd Hah , E a jeśli Niall kocha ją , to powinien ją kochać bez względu jak wyglonda .:> Super

    OdpowiedzUsuń
  16. boże, boże, boże.. :D dzisiaj znalazłam bloga i już wszystko przeczytałam i chyba nie wytrzymamdo następnego :O <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :D czekam na następny... :>

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę daj następny ! ;) super , super , super . !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam sie z ..Dreamer.. Stylówa Boska ; ) Zayn i Bella , robi sie ciekawie ;D Czekam na next !! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Japierdupce jak mogłaś w takim momęcie przerwać <33333 Superowy rozdział kocham cię <33
    Bells + Malik = ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na nexta i sUpEr <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Już 23 komentarz czekam
    ps. Wow super rozdział <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. napisz książkę to na pewno kupie !!!! ;) <3 MEGA . ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.albo mi się coś tu zacina albo nie da mi sie wysyłać komentarzy O_o
    2.rozdział bardzo mi sie podobał :)
    3.proszę daj następny !
    4.więcej takich akcji z zaynem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bella MUSI być z Zaynem, przynajmniej tak niech się skończy *.* świetny !

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz dalej PLISSS <3

    OdpowiedzUsuń