czwartek, 14 lutego 2013

Chapter Seventeen..!

Jak usłyszałam moje imię od razu się odwróciłam. Zanim zdążyłam coś powiedzieć Nessi na mnie wskoczyła. Mocno ją przytuliłam i obie zaczęłyśmy piszczeć. Wszyscy się na nas patrzyli ale dla mnie to normalka.
-Nessi.! - rzuciłam się na nią jeszcze raz.
-Hej. Stęskniłam. się.!! - zaczęła mi się przyglądać. A ja zobaczyłam za nią David'a.
-David..! - krzyknęłam i podbiegłam do niego. Wskoczyłam na przyjaciela. Od zaczął się śmiać. Ale przytulił mnie do siebie. Ze mną na rękach podeszliśmy do Nessi.
-No ej mała złaź z mojego chłopaka. - zaśmiała się moja BFF i dała mu buzi a ja zeskoczyłam z rak bo tak jakby przypomniałam sobie o siedzącym na ławce Niall'u. Uśmiechnęłam się do niego on oczywiście to odwzajemnił i w jednej chwili dwójka stojąca obok mnie już odwróciła się w jego stronę.
-Niall to jest Nessi i David. To Niall. - przedstawiłam ich sobie.  A on wstał i podał im rękę.
-To co jedziemy.? - zapytała Monne i mnie przytuliła.
-Pewnie. - i całą czwórką opuściliśmy lotnisko. Niall pomógł Collinsowi z walizkami bo trochę ich było. I mogliśmy ruszać. Oczywiście skierowaliśmy do domu Direction po Justina. Myślę, że jest już w domu bo go zabiję. Usiadłam z przodu koło mojego seksownego kierowcy. A moje kochane gołąbki siedziały z tyłu. Nie spuszczałam wzroku z Horanka. On to zauważył i się szeroko uśmiechnął. Jak zatrzymaliśmy się na światłach  dyskretnie złapał mnie za rękę ale nie na długo bo musiał ruszać. Po jakiś 10 minutach byliśmy już przed domem. Na szczęście był samochód Justina na podjeździe. Wszyscy wyszliśmy z samochodu i weszliśmy do domu.
-Justin.!! - wydarłam się i po chwili zbiegł już po schodach. Od razu rzucił się na Nessi i David'a.
-Spakowany.? - zapytała moja przyjaciółka z szerokim uśmiechem
-Pewnie.! - pokazał na walizkę koło drzwi.
-To jedziemy bo jestem padnięty. - powiedział David
-Ej no jeszcze nie. - poprosiłam
-Musimy się wyspać ale jutro równo punkt ósma o nas...hahah nie no koło 11. - pocałowała mnie w policzek ci dwaj zrobili to samo i wyszli. Wzięli bagaże z samochodu mojego tak jakby chłopaka i pojechali.
Weszłam do salonu i oczy wszystkich się skierowały na mnie.
-Co.? - zdziwiłam się
-Nie nic. - od powiedzieli chórem i wrócili do oglądania. Oni nic ciekawszego nie robią.? Zero rozrywki. Dobrze, że Nessi, David i Justin tu są. Usiadłam koło nich i nic mi nie zostało jak patrzeć. Nawet fajna bajka ale mi się znudziło i poszłam coś zjeść. Zrobiłam sobie tosty i jak cała banda poczuła tosty wpadli do kuchni.
-Daj jednego. - zaczęli prosić wszyscy tylko nie Malik. On sobie wziął coś z lodówki. On jest głupi i tyle.
Dałam po jednym toście każdemu ale nie mojemu kuzynkowi. Louis mi jednego ukradł i mu dał. Tak, tak Larry forever. Poszłam do pokoju. Położyłam się na łóżku i włączyłam laptopa. Weszłam na kinomaniak.tv i włączyłam "Pamiętniki Wampirów" pooglądałam kilka odcinków i po jakimś czasie przyszedł do mojego pokoju Niall. Bez koszulki od razu odwróciłam się w jego stronę.
-Nie śpisz.? - zapytał zamykając drzwi i idąc w moją stronę
-Nie jeszcze wcześnie. - uśmiechnęłam się a on zrobił dziwną minę
-21 kochanie nie tak wcześnie. - powiedział biorąc mnie na kolana.
-Fakt. - zaśmiałam się a on cmoknął mnie w nos
-Śpisz u mnie.? - zapytał i zabawnie poruszał brwiami.
-Pewnie. Dobra idę wziąć prysznic. - powiedziałam wstając
-Czekaj. - złapał mnie za rękę.
-No co.? - odwróciłam się i zrobiłam słit minkę
-No to. - pocałował mnie. Po kilku sekundach odsunęłam się.
-Dobra kocie czekam na ciebie. - puścił mi oczko i wyszedł. Ja wzięłam szybko piżamę i pognałam do łazienki. Szybko wzięłam prysznic, umyłam zęby, zrobiłam kucyka, ubrałam jeszcze moją szekszowną piżamkę.  Wyszłam z łazienki i skierowałam się do pokoju Horana. Otworzyłam drzwi i po cichu weszłam do środka. Horan siedział a gdy mnie zobaczył. Wytrzeszczy oczy ale oczywiście z wrażenia. Uśmiechnęłam się i położyłam na łóżku. Od momentalnie znalazł się obok mnie.
-Ślicznie wyglądasz. - powiedział i pocałował mnie w szyję.
-Ty też nie najgorzej. - uśmiechnęłam się. A on mnie objął  i w jednej chwili znalazłam się na nim.
-Ty jesteś śliczna. - i w jednej chwili wbił się w moje usta. Całował tak dziko, namiętnie a jego ręce były  wszędzie. Odwzajemniłam każdy pocałunek. Wplotłam palce w jego lekko mokre włosy. Po chwili już całował mnie po szyi. Po całym ciele przechodziły mnie przyjemne dreszcze. Nagle nie wiem jak to zrobiłam ale walnęłam się ręką o ścianę.
-Ał..- zawyłam cicho i przerwałam taki moment. Niall się tylko szeroko uśmiechnął. Dziwnie się na niego popatrzyłam. A on tylko lekko położył mnie koło siebie i mocno przytulił.
-Nasz pierwszy raz musi być magiczny i nie zapomniany... - szeptał mi do ucha a ja się uśmiechnęłam i powiedziałam żeby kontynuował.
-Więc jak będziesz gotowa to wynajmę domek na plaży. Będziemy leżeć wtuleni w siebie, całować się i w końcu....- przerwał i się zarumienił.
-Już nie mogę się doczekać. - pocałowałam go on od razu odwzajemnił pocałunek.
-Kochanie poczekaj zamknę drzwi. - oderwał się ode mnie i w błyskawicznym tempie zamknął drzwi i wskoczył obok mnie.
-Kocham cię wiesz. - pocałował mnie w policzek
-Wiem. Ja ciebie też. - pokazałam swoje białe ząbki
-A pamiętasz jak zwiedzałem z tobą Londyn.? - zapytał a ja pokiwałam głową.
-Już wtedy coś do ciebie poczułem. Powiedziałem ci wtedy, że jesteś ładna. I nie kłamałem. - uśmiechnął się
-Wtedy wygrałeś zakład. - przytuliłam się do niego mocniej.
-A tam zakład. Teraz wygrałem coś jeszcze lepszego. - odparł dumnie.
-Co.? - zapytałam bo serio nie wiem
-Twoją miłość. - pocałował mnie w czoło
-Słodziak z ciebie.! - szepnęłam mu do ucha.
Do drugiej leżeliśmy wtuleni w siebie i gadaliśmy o wszystkim. Opowiadał mi jakieś historyjki ja mu też. Cały czas patrzyliśmy sobie w oczy. Jak już mi się powoli oczy zamykały Niall dał mi buziaka na dobranoc i wtuliłam się w jego tors.
-Dobranoc. Kocham cię. - szepnął mi do ucha. Nigdy mi się nie znudzi jak on mi to mówi.
-Ja ciebie też. - od powiedziałam i po chwili już spałam wtulona w mojego chłopaka.

                                   ******Następnego dnia******
Obudziłam się wtulona w Niall'a. Tak dobrze się czułam. Lekko się od niego odsunęłam i pocałowałam w usta. Od razu się uśmiechnął nie otwierając oczu.
-Taką pobudkę poproszę codziennie. - wyszeptał i mnie przyciągnął do siebie.
-Co dzisiaj robisz.? - zapytałam leżąc na nim. Aw....na tym seksiaku.
-Jedziemy do studia. - powiedział. Jak zwykle ale nie jestem zła. Taką ma pracę.
-Kochanie, tak wczoraj myślałem. I mam dla ciebie niespodzianke. - uśmiechnął się
-A zdradzisz mi co to.? - uniosłam brwi
A on usiadł a ja oczywiście razem z nim,
-Niespodzianka. - cmoknął mnie w usta i wstał z łóżka. Wziął do ręki telefon i sprawdził godzinę.
-6:30. - poinformował mnie.
-Śniadanie.? - zapytałam
-Ja zawsze chętny.- wziął mnie za rękę i wyszliśmy z pokoju. Pech chciał, że na kogoś wpadliśmy. Ale nie było się o co martwić.
-Hej El. -przytuliłam przyjaciółkę
-Wy razem.? - zapytała patrząc to na Niall'a to na mnie.
-Ale ciiii. - uśmiechnęłam się. Ona się zgodziła i poszła do Louis'a a my podreptaliśmy do kuchni.
-Na co masz dzisiaj kochanie ochotę.? - zapytał Nialler otwierając lodówkę.
-Yyy czy mój słodziutki chłopak umie naleśniki.? - uśmiechnęłam się a on odwrócił się do mnie.
-Cudownie to brzmi skarbie. Kocham Cię.- musnął moje usta
-Czyli mogę liczyć na naleśniki.? - zrobiłam słodkie oczka.
-Dla ciebie wszystko. - zabrał się do górowania.

                                      *******Zayn*******
Obudziły mnie śmiechy tego intruza. Jakoś wyszedłem z łóżka i po wolu zszedłem na dół.
Zobaczyłem tam siedzących Niall'a, Lou i Eleanor i tą pyskulę. Przywitałem wszystkich głośnym cześć i zacząłem jeść naleśniki. Nie słuchałem ich co mówili wyłączyłem się. Nie ogarniam tylko tego czemu to wredne coś musi tu mieszkać.? I tak Harry'ego nie lubi a mnie wkurza to może lepiej żeby sobie poszła. Ale nie mogę tak gadać na głos bo mnie Styles zbije. Ta to by było ciekawe. Zjadłem ostatniego naleśnika i poszedłem się ubrać. Po tym pojechaliśmy do studia a ten intruz razem z Eleanor pojechał do tych swoich równie głupich przyjaciół. Ona mnie po prostu wkurza, jest głupia i tyle. Prześpiewaliśmy kilka piosenek i nagraliśmy nową. Mamy już cztery piosenki nagrane i jeden teledysk. Całkiem nieźle.

                                           ******Bella******
Razem z Nessi, David'em i Justin'em poszliśmy pograć w hokeja. Uwielbiam to robić. Nie wiem jak to robiłam ze złamaną ręką ale dałam radę. Ogólnie cienko nam to wychodziło bo każdy z nas słabo jeździ na łyżwach no po za Justin'em. Było straszniefajnie. Potem siedzieliśmy chyba
z dwie godziny w szatni gadając i planując co będziemy robić jutro. Było tak super. Po tym jak już przebraliśmy te ciężkie stroje. Tak byliśmy ubrani jak prawdziwi zawodnicy. Cały dzień z nimi. Tęskniłam za tym i to bardzo. Później poszliśmy na gorącą czekoladę z bitą śmietaną i piankami. Zimą zawsze takie piliśmy.Mimo, że jest lato to w Londynie nie jest za ciepło a cały dzień na lodzie....no powiedzmy, że zmarzłam.Po dniu spędzonym z przyjaciółmi wróciłam do domu. Od razu wzięłam długą kąpiel i ubrałam ciepłą piżamkę. A nie tą skąpą co wczoraj. Położyłam się w salonie i oglądałam jakieś bajki na Disney Chanel. Ale teraz już nie lecą takie fajne jak kiedyś. Leżałam opychając się popcornem jak całe One Direction zadowolone weszło do domu.
-Siemka skrzacie. - krzyknął Louis biorąc popcorn i kładąc się obok mnie. Tak samo zrobiła reszta ale Malik jako jedyny usiadł z dala ode mnie. On mnie po prostu wkurza, jest głupi i tyle.
-Hej mała możemy pogadać.? - zapytał Niall byłam zaskoczona ale oni nie zwrócili na to uwagi więc wstałam i poszliśmy na górę.
-No co jest skarbie.? - uśmiechnęłam się  zarzucając ręce na jego szyję
-Pójdziesz ze mną na randkę.? - zapytał poważnie. Chwilę się nie odzywałam bo nie powiem zaskoczył mnie. Otrząsnęłam się i spojrzałam w jego oczy.
-Oczywiście.- od powiedziałam a on bez słowa mnie pocałował. I nie odrywając się od siebie weszliśmy do mojego pokoju. Tam usiedliśmy na łóżku. A on się mi dziwnie przyglądał.
-Co jest bejbe.? - zapytałam.
-Nic po prostu cię kocham. - wyszczerzył się
-Oj wiem.!! Ja ciebie mocnej. - dałam mu buziaka w policzek
-Masz marzenia kochanie....nikt nie kocha nikogo na świcie bardziej niż ja ciebie. - przytulił mnie
-Mówiłam ci już, że jesteś słodki.? - popatrzyłam na niego
-Kilka razy. - splótł nasze palce
-Idziemy na dół.? - zapytałam oczywiście nie chcąc tego. On pokiwał głową i resztę wieczoru jak zwykle oglądaliśmy jakieś nudne seriale. Wsunęłam dwie miski popcornu...oby poszło w cycki. Po tam nie wiem jakim cudem ale zmęczona doczołgałam się do pokoju i już prawie zasnęłam jak ktoś wszedł do mojego pokoju.
-Mogę z tobą spać.? - zapytał mój słodziutki blondasek
-Pewnie. - od razu zamknął drzwi na klucz i wskoczył koło mnie. Mocno się w niego wtuliłam.
-Dobranoc kochanie. - powiedział
-Branoc - od powiedziałam i po już zasnęłam.

                                                   *******Następnego dnia*******
Obudziłam się i Hornaka już nie było. Błyskawicznie wzięłam prysznic i szybko się ubrałam. Zeszłam na dół i zastałam tam cała piątkę zaciekle o czymś dyskutującą. Przysiadłam się do stołu i zaczęłam jeść kanapki. Próbowałam zrozumieć o czym oni gadają ale nie dało się. Nic nie kapowałam. Po chwili wszyscy się uciszyli i spojrzeli na mnie.
-Może, ale patrzcie na nią. Myślicie, że dała by radę.? - zapytał Zayn
-Może i tak wygląda ale da radę. - powiedział Harry
-Ja się zgadzam ale żeby nie narzekała. Co nie skrzacie.! - poczochrał mi włosy a ja nie ogarniałam o czy oni mówią.
-O czym wy gadacie.? - zapytałam zdeziriętowana -
-Za tydzień jedziemy pod namioty i ty jedziesz z nami.! - powiedział ucieszony Liam
-Co.? Fu.! A z resztą..może będzie fajnie. - spojrzałam na Niall'a
-Eleanor i Danielle też jadą.? - zapytałam z pełną buzią
-Nie, zawsze jeździmy sami ale tym razem zabieramy ciebie mała. - ucieszył się Harry
-Taaa..- zrobiłam łyka herbaty.
-Jeździmy tam co roku w nasza rocznicę. - poinformował mnie Niall
-Myślałam, że robicie jakąś wielką imprezę, upijacie się i na drugi dzień nic nie pamiętacie. - odparłam bez uczuć.
-Nie jesteśmy tacy. - wyszczerzył się Liaś
-Teraz wiem. - pokazałam mu język.
-Dobra ja spadam. Jadę do Nessi. - powiedziałam wstając od stołu.
-Zawieźć cię.? - zapytał Louis
-Spoko. - powiedziałam i poszłam na górę po telefon i portfel. Zeszłam na dół rzuciłam krótkie "cześć" i wyszłam z Tomlinson'em z domu. Napisałam jeszcze SMS-a do Nessi. "Kochanie za 15 minut będę..:) x " i włączyłam muzykę. Ogólnie podróż minęła szybko Tomlinson gadał jak najęty. Wyszłam z samochodu jak dojechaliśmy na miejsce i pożegnałam się z pasiastym.

________________
No skarby jest kolejny..! Taka sama umowa.!! Po za tym chcę wam powiedzieć, że was KOCHAM.!!!

28 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaa to jest swietne !!!!!! Nie no Niall hfgdjcjdcb *____* Wkurza mnie Zayn! Czemu on jej tak nie lubi ! Ale cos mi sie wydaje ze ona mu sie podoba a on nie chce dopuscic do siebie tej mysli ^^ Boskieeeee !! Kocham Cie ! Jestes swietna ! Ja chce nastepny rozdzial Now ! Mam nadzieje ze nie bede musiala dlugo czekac! xx Nie wiem czy ci mowilam ale KOCHAM CIE ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super super super kiedy bedzie nastepny rozsdział ?Napisz mina http://already-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. :* jest super jak zawsze :* serio już nie mogę doczekać się następnego xx

    OdpowiedzUsuń
  4. fajneee <3 tylko z zaynem coś nie halo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, jak zawsze, fajnie by było jak by Zayn się z Bella
    Kofciam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to takie słodkie *_*
    Niall jest taki szczęśliwy, zresztą ty też <3
    Jestem ciekawa co wydarzy sie na randce :)
    kocham cie bejbee
    Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! Kocham Nialla! Czekam na następny! Zapraszam na mojego bloga http://dream-love-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3
    Niall i Bella są tacy słodcy *.*
    Ciekawe co z Zaynem ? Coś mi się nie wydaję, że mu się Bella nie podoba :>
    Już się nie mogę doczekać randki ^^
    Czekam nn <3
    Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :D Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  10. niech Bella będzie z zaynem..fajnie by było :) napisz coś nieprzewidywalnego buahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww *.* Bella ma być już do końca z Niallem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe co z Zaynem ? Kocham superrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham niech Bella bedzie z Zaynem ona mu się podoba tylko on jest zazdrosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kocham czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. NeXXXXXXXXXXXXXX szybko kocham 1D :) <33333

    OdpowiedzUsuń
  16. Superrr..........

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  18. Już już nie mogłam się doczeka jutro ma być next :) Niech Bella bd. z Zaynem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już 20 next czekam i kocham i jesteś super <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalej super Bella + Niall =  <3

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no.. już masz ponad 20 :D Czekam na następny. Rozdział jest super, tak jak każdy zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. muasndusamic Niall jaki słodziak *-* szipuje ich związek :) - @PoliiOfficial

    OdpowiedzUsuń
  23. nextt czekam i kocham jak zawsze <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, czekam na randke Niall+Bella, pisz szybciej/Paula

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ciebie też BARDZO , BARDZO KOCHAM !!! :* <3 Blog jest poprostu cudowny .. Niall i Bella .. Ohh. Chciałabym być na jej miejscu xD Czekam na następny ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochammm <333 Dawaj nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Daj już nexta superrrrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń