niedziela, 20 stycznia 2013

Chapter Ten..!

    Wróciłam do domu koło siedemnastej. Tak zagadałam się z Danielle. Ogólnie o tym, że ona dalej czuje coś do Liam'a i widać, że on do niej tez więc muszę wziąć sprawy w swoje ręce. Muszę ich ze sobą swatać ale nie teraz bo nikogo nie ma w domu i muszę coś zjeść. Poszłam do kuchni i wyjęłam z lodówki potrzebne smakołyki na zrobienia kanapek i położyłam je wszystkie na stół. Wyciągnęłam deskę, nóż i talerz. Szybko pokroiłam pomidora i ogórki, ułożyłam sałatę, ser i szyneczkę na ciemnym pieczywie i zaczęłam kroić szczypiorek. Nagle zagapiłam się i ciach. Przecięłam się. Nie aż tak mocno ale krople mojej krwi kapały na stół. Od razu zlizałam krew z palca ale nic dalej leciała. Wzięłam chusteczkę i owinęłam sobie palca. Wróciłam do krojenia. Zrobiłam kilka kanapek, przystroiłam je majonezem i szczypiorkiem, który kocham i poszłam do salonu po drodze biorąc sok pomarańczowy. Położyłam się na sofie, włączyłam jakiś durnowaty film i wcinałam kanapki. Ogólnie nudy a ten film nie miał sensu ale jakoś przeżyłam i oglądanie go nie wyprało mi mózgu więc spoko. Jakoś tak po dziewiętnastej już przysypiałam jak napisała do mnie Nessi.
"Wbijaj na skajpaja.:*" Wstałam jakaś taka przymulona i pognałam do pokoju. Rzuciłam się na łóżko i wzięłam mojego laptopa i od razu wbiłam na Skype.  Od razu Nessi zadzwoniła.
-Hejkaa.! - krzyknęła zadowolona
-Siemaneczko. Jak tam.? - uśmiechnęłam się
-Spoko już się normalnie legalnie nie mogę doczekać aż w końcu się spotkamy. Nie wytrzymam tych 4 dni. A pamiętasz co masz po jutrze.? - zapytała
-No ba.! Mam już dla niego prezent. Już dwa lata.! - wydarłam się
-A pamiętasz kiedy jest nasza.? - poruszała zabawnie brwiami
-Nawet jak ktoś mnie obudzi w środku nocy i zapyta o tą datę to od razu od powiem a później przywalę, że mnie obudził.. 24 lutego. - wyszczerzyłam się
-Oj bejbe wiesz jak ja tęsknię.? David poszedł za rezerwować bilety a ja siedzę bo za chwilę przyjdzie moja mama i idziemy na zakupy. - powiedziała
-Uuuu....fajnie. Ja też tęsknię.! - odpowiedziałam
-Kupiłam ci coś ale nie powiem ci co. Oj moja mama już idzie. Dobra ja mykam skarbie. Kocham..- powiedziała
-Ja ciebie też kocie.! - krzyknęłam i się wyłączyłam. Wstałam z łóżka zasłoniłam rolety i zaczęłam się nudzić. Co mam teraz robić.? Oto jest pytanie. Podeszłam do biurka i w szufladzie leżały moje lampki, które miałam przyczepione wokół łóżka w domu. "Nie mam co robić. To podrasuję trochę ten pokój" powiedziałam do siebie w myślach. Wyjęłam wszystkie moje zdjęcia, przesunęłam łózko do ściany bo stało na środku. Zaczęłam przyklejać zdjęcia, plakaty i jakieś tam ważne dla mnie rysunki nad łóżkiem. Po jakiejś godzinie było gotowe. Wzięłam lampki i taker (taki zszywacz tylko większy) i przyczepiłam je tak fajnie. Po jakiś trzech godzinach pokój był gotowy. Byłam z siebie dumna. Poszłam wziąć prysznic i przebrałam się w czarne cienkie rajstopki, długą, rozciągniętą szarą bluzkę. Ubrałam jeszcze moją czapeczkę, którą kupił mi Justin i kujonki tak dla szpanu.  Końcowy efekt mnie zachwycił normalnie musiałam zrobić zdjęcie. Wzięłam mój aparat, postawiłam na szafce na przeciwko łóżka i ustawiłam samo wyzwalacz.  Po chwili usłyszałam cykniecie i zdjęcie gotowe. Od razu wrzuciłam je na  TT z opisem "Stoned Dreams" 
Od razu pojawiło się pełno komentarzy i każdy pisał, że ładna i w ogóle ale nie znam tych ludzi więc ich komentarze nic dla mnie nie znaczą.  Wylogowałam się i weszłam na youtube założyłam słuchawki i włączyłam piosenkę Nickelbacka "Far Away" następnie puściłam Lullaby i normalnie już miałam łzy w oczach. Nie dość, że piosenki jednym słowem zajebiste to jeszcze te teledyski. Kocham Nickelbacka.! Weszłam jeszcze na Facebooka. Mam go ale praktycznie nigdy nie wchodzę. Za dużo wiadomości przychodzi, zaproszeń i tym podobne.Jak zobaczyłam ile tego jest od razu się wylogowałam. Ze znajomymi gadam na Skype albo SMS-y ale najczęściej na TT. Wyłączyłam kompa i przeciągnęłam się spać mi się chce. Masakra od kont tu jestem to o dziewiętnastej już bym spać poszła tak tu jest nudno. Nagle usłyszałam na dole, że One Direction wróciło. Usłyszałam kroki na korytarzu i po chwili  wszyscy oprócz Zayn'a oczywiście wpadli do mojego pokoju. I stanęli jak wryci gdy zobaczyli co zrobiłam z pokojem. Uśmiechnęłam się widząc ich skołowane miny.
-Mi się podoba. - powiedziałam
-Mi też.! - krzyknął Harry
-Fajnie a teraz won. Ej Liam, muszę z tobą potem pogadać. - powiedziałam do chłopaka
-Spoko. Co teraz robisz.? - zapytał z uśmiechem
-Pogram w Fifę. - odpowiedziałam szybko
-Ja mam w pokoju PS3 i Fifę 13 jak chcesz możemy pograć. - powiedział Niall, który już stał na korytarzu
-Ta spoko. Lou grasz.? - zapytałam szatyna wstając z łóżka
-Nie dzięki. Idę z Harrym i Zayn'em do knajpki za rogiem. Liam idziesz.? - wyszczerzył się
-Nie chce mi się. - odpowiedział bez emocji.  Wyszłam za Niall'em do jego pokoju. Ładny ma pokój no nie powiem, że nie.  Zaczęłam się rozglądać i stwierdzam iż ma fajny pokój. Kilka gitar, zielone ściany, fajne łóżko. Jakieś plakaty i wielki telewizor, na którym zaraz mu pokaże jak się powinno grać w Fifę.
-Gramy.? - zapytał drapiąc się po głowie
-Spoko. Ja biorę Hiszpanię. Bo wiedz, król jest tylko jeden. - powiedziałam biorąc dżojstik. On wybrał reprezentację Irlandii bo on i to jego zamiłowanie do ojczyzny. Graliśmy jakieś 2 godziny na zmianę wygrywaliśmy ale nie spodziewanie dla mnie on wygrał więcej razy. Potem włączył jakąś inną grę ale nie chciało mi się w nią grać więc oprałam się o ścianę i patrzyłam na niego jak gra. Oczy mi się po woli zamykały. Spać mi sie chciało. Czy u nich musi być tak nudno.?! W Holmes Chapel nie było czasu na nudę a tu a szkoda gadać.

                                                     ********Następny dzień*******
Nawet nie wiem kiedy zasnęłam. Pewnie jak Niall grał w ta durną grę ale nie pamiętam żebym poszła z powrotem do swojego pokoju. Otworzyłam oczy i od razu tego pożałowałam. Szybko je zamknęłam. To na pewno nie mój pokój w moim nie jest tak jasno. Zaczęłam powoli otwierać oczy. Teraz już mogłam się rozejrzeć. Leżałam w łóżku Niall'a. On sam spał na wielkim fotelu po drugiej stronie pokoju. "Słodko wyglądał....co ja gadam ale co to  prawda." Mówiłam do siebie w myślach. Wstałam po cichu żeby go nie obudzić i wymknęłam się z pokoju. Weszłam do mojego, wzięłam coś żeby się przebrać i podreptałam do łazienki. Wzięłam długi, gorący prysznic, ogoliłam nogi i ogólnie no wiecie cała poranna toaleta, którą każda z dziewczyn wykonuje codziennie. Ubrałam moją błękitną bieliznę a moje stare ciuchy wrzuciłam do kosza na pranie. Wyjęłam szczoteczkę do zębów i nałożyłam na nią moją ulubioną miętową pastę. Nagle ktoś wszedł do łazienki. Z szczoteczką w buzi obróciłam się i moim oczom ukazał się Niall Horan w samych bokserkach.
-Przepraszam....ja..yyy...już wychodzę. - powiedział drapiąc się nerwowo po głowie
-Nie spoko. Ja już kończę. - powiedziałam i umyłam twarz. Opukałam szczoteczkę, ciągle czułam jego wzrok na moim ciele. Schowałam ją do szuflady, każdy tu miał swoją szufladę. Było ich sześć. Zanim mnie tu nie było to ona była pusta a teraz należy do mnie. Sprawdziłam czy nie jestem jeszcze brudna i odwróciłam się do blondyna.
-Łazienka jest twoja. - uśmiechnęłam się i wyszłam na korytarz oczywiście w samej bieliźnie bo ciuchy mam w pokoju. Kierowałam się w stronę drzwi mojego pokoju jak usłyszałam zdenerwowany głos Zayn'a dobiegający chyba z jego pokoju.
-Nie, mam tego dość....to była pomyłka....nie obchodzi mnie już to....nie będę znów w to grał.....nie może znajdziecie sobie innego frajera....ja naprawdę do niej coś czułem.....nie i koniec. Do widzenia. - otworzyłam oczy ze zdumnienia. Nie wiem o co chodziło ale Malik był bardzo zdenerwowany. Usłyszałam jak w coś walną lub kopnął i po przeklinał po cichu. "Czyli zna takie słowa" powiedziałam do siebie i weszłam do mojego pokoju. Ubrałam zwykłą koszulkę, jakieś spodenki i trampki . Włosy jeszcze miałam mokre więc zostawiłam je rozpuszczone. Mokre, różowo-fioletowe końcówki opadały na biały T-shirt i fajnie wyglądały.  Ale za nie długo i tak już nie będzie ich widać bo farba jest zmywalna. I dobrze bo nie chciałabym mieć cały czas różowych włosków. Usiadłam przy biurku i zaczęłam szukać mojego telefony i małe pudełeczko przykuło moją uwagę. Otworzyłam je i moim oczom ukazała się fajna bransoletka.  I mała karteczka z napisem "Harry for Bella". No mimo, że go nie lubię to umie wybierać fajne bransoletki. Włożyłam ją do szuflady i zaczęłam szukać mojego telefony. Po 15 minutach przeszukałam cały pokój i nigdzie go nie było.
-Jest u Niall'a - powiedziałam pukając się w głowę. Wyszłam kierując się do niego. Już chciałam nacisnąć klamkę jak usłyszałam brzdąkanie gitary. Po chili jednak ucichło wiec weszłam do środka i zobaczyłam Niall'a siedzącego na  parapecie z gitarą w ręce. Gdy usłyszał, że weszłam od razu się odwrócił w moją stronę.
-Cześć - powiedział cicho
-Hej. Nie ma tu mojego telefonu.? - zapytałam
-Trzymaj. - wyciągnął rękę z moim Black Berry w moim kierunku. Wzięłam go i popatrzyłam się na blondyna. Usiadłam na parapecie na przeciwko niego.
-Co jest.? - zapytałam widząc że chyba nie ma humoru. Nic nie powiedział tylko popatrzył się na mnie. Dziwnie się poczułam. Ale podoba mi się to. On mi się podoba. Mimo tego, że tak mu dokuczam to twierdzę, że jest słodki.
-Miałaś kiedyś tak, że mimo tego, że wiedziałaś, że nie powinno tak być to nie chciałaś zmieniać tego za wszelką cenę.? - to chyba było pytanie ale nie patrzył na mnie tylko na ogród albo na coś tam. Nie czekał na odpowiedź tylko kontynuował.
-Mimo, że wiesz, że dostaniesz za to w twarz albo odwróci się od ciebie kumpel to dalej chcesz to zrobić.? Mimo, że nie masz szans ale wiesz, że nigdy się nie poddasz. Bo jak patrzysz w jej zielone oczy to wiesz, że żaden widok nie może się z tym równać. Jak się uśmiecha to czujesz się jak na skrzydłach a jak się dąsa albo ma zły humor to chcesz ją mocno przytulić. Wiem, ze to głupie ale jak chodzi pełna gracji nie mogę oderwać od niej wzroku. Myślę dzień i noc tylko o niej a ona pewnie mnie i tak oleje. - powiedział a moje serce zrobiło fikołka. Tak słodko mówił.
-Moim zdaniem musisz jej powiedzieć co czujesz.  Na pewno czuje to samo. Jesteś fajnym kolesiem. - powiedziałam czując, że się rumienię. Co ja robię.? Udzielam mu rad i za jednym razem zakochuję się w nim.? Nie na 100% nie.! On mi się podoba nie ukrywam ale nie zakochałam się w nim jeszcze.! I mam nadzieję, że nie się nie zakocham. Jest słodki, śliczny, miły i ogólnie zajebiaszczy ale jakby nie w moim stylu. Chociaż a nie ważne.
-Powiedzieć jej, że mi się podoba.? - podniósł brwi ale dalej na mnie nie patrzył ja tylko odpowiedziałam ciche "Tak" Siedział przez chwile cicho po chwili się odwrócił w moim kierunku.
-Mimo, że za to co teraz zrobię oberwie mi się ale...- przerwał patrząc się w moje oczy. Dziwnie się poczułam, czułam jakby cały czas mówił o mnie ale to nie możliwe. Nagle się pochylił i jego delikatne usta dotknęły moje. Pocałował mnie. Tak delikatnie, namiętnie ale z czułością. Zamknęłam oczy żeby rozkoszować się tą chwilą ale musiałam się opamiętać chodź tego nie chciałam. Odsunęłam się od niego.
-Przepraszam. - powiedział spuszczając głowę.
-Czyli chodziło o mnie.? - zapytałam chodź znałam odpowiedź.
-Tak, nie mogę przestać o tobie myśleć. Wiem, że Harry mnie zabije albo ty to zrobisz przed nim...
-Czemu.? Niall nie zrobię ci nic. Popatrz na mnie - powiedziałam podnosząc jego głowę - Jesteś strasznie słodki ale jestem tu ponad dwa tygodnie nie sądzisz, że to trochę krótko.?
-Nie dla mnie. - powiedział i znów chciał się odwrócić ale mu nie pozwoliłam. Chciałam coś powiedzieć ale znów mnie uprzedził.
-Wiem, wyobrażam sobie za wiele. Wiem, że nie powinienem cię całować ale nie mogłem się powstrzymać. Mogłem poczekać przecież jeszcze się nigdzie nie wybierasz ale nie mogłem. To co do ciebie czuję jest silniejsze ode mnie. I proszę nie mów teraz, że nic do mnie nie czujesz albo, że chcesz być tylko przyjaciółką bo to będzie najgorsze co możesz teraz powiedzieć. - tym razem ja spuściłam wzrok. Nie wiem co mu powiedzieć. Zależy mi na nim i nie chcę go urazić.
-Niall.......zależy mi na tobie..- nie dokończyłam bo znów mi przerwał. Ale na niego się nie obrażę.
-Ale..? - popatrzył mi w oczy. Widziałam w nich ból tak ból.
-Nie ma żadnego ale. Jesteś słodki, uroczy i uwielbiam spędzać z tobą czas i myślę, że fajnie by było spróbować ale jeszcze nie teraz. - powiedziałam to cicho ale na tyle żeby to usłyszał.
-Nie chcę czekać. Proszę. Nie każ mi. - odwróciłam wzrok - Chodzi o Liam'a.? - odwróciłam się od razu
-Nie, Liam dalej kocha Danielle a ona jego. - powiedziałam szybko
-To o co chodzi.? - zapytał z smutnymi oczami a ja myślałam, że się rozpłaczę. Chciałam do przytulić powiedzieć coś co by go pocieszyło ale nie wiem jak.
-Niall ja...- nie wiedziałam co powiedzieć.
-Kocham cię. - powiedział blondyn patrząc mi prosto w oczy, które tak ślicznie błyszczały. Teraz to dopiero nie wiedziałam co mu odpowiedzieć. Czy go kocham.? Tak...chyba tak. A zwłaszcza po tym co mi powiedział. Czy mu to powiem.? Nie. Nie chcę mu dawać nadziei. Ale nie mogę go zranić. Za bardzo mi na nim  zależy.
-Chciałabym powiedzieć, że ja ciebie też. Ale boję się. Tak. Boję się. Boję się cie zranić. Boję się, że jak to powiem to nam nie wyjdzie. Boję się że będziesz przeze mnie cierpiał. - powiedziałam.. Wstałam i wyszłam z jego pokoju. Weszłam do siebie, zamknęłam drzwi na klucz i ześlizgnęłam się po nich na ziemię. Przyciągnęłam nogi do klatki piersiowej i poczułam jak łzy spływają po moich policzkach. Czemu ja płaczę.? Co ja robię ze swoim życiem. Kilka łez upadło na podłogę. Otarłam je z policzka i w tej samej chwili usłyszałam trzaśnięcie drzwiami.  Podskoczyłam i wiedziałam, że to Niall. Szybko wstałam i podbiegłam do okna. Niall wsiadał do samochodu. Nagle się odwrócił w moją stronę. Widziałam ból w jego oczach. Tak bardzo chciałam tego uniknąć. Wszystko schrzaniłam. Sięgnęłam do kieszeni po mój telefon ale jego tam nie było. Znów go zostawiłam u Niall'a. Otarłam łzy żeby nikt nie widział, że płacze i poszłam do jego pokoju. Otworzyłam szybko drzwi i weszłam do środka. Mój telefon leżał tam gdzie Niall wyznał mi miłość. Nie myśląc o tym pff raczej starając się nie myśleć o tym wzięłam ten telefon i w mgnieniu oka opuściłam jego pokoju i w jednej chwili byłam już u siebie. Usiadłam na parapecie, wsadziłam słuchawki do uszu i włączyłam jakieś smętne piosenki. Siedziałam tak jakieś dwie godziny gdy usłyszałam jak jakiś samochód wjeżdża na podjazd. Miałam nadzieję, że to Niall. Po chwili usłyszałam pukanie do moich drzwi....


________________________
I jak..? Nie za szybko toczy się akcja..? Chcę poznać waszą opinię..:) x

47 komentarzy:

  1. Ooooooooo!!!!!!!! Niall i Bella!!! Horanek jest taki słodki!! Niech oni sobie wszystko powiedzą!! Będą razem <3333 Do następnego =*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny, aż sie popłakałam.
    Szkoda mi Nialla,ale wierze że bedziecie razem i wszystko bedzie ok.
    Czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie.!!!! dawaj jeszcze.! a teraz może Liam jej powiedzieć, że coś do niej czuje.!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rozdział jest genialny, a jak Niall powiedział to co czuje po prostu popłakałam sie, myśle że będą razem<333
    Czekam na następny/Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE NO ONI MUSZĄ BYĆ KURDE RAZEM NO *-* Mam prośbę możesz mnie informować o nowych rozdziałach na twitterze ? @HUG_ME_NIALL__ z góry dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdział :)
    Czekam nn <3
    Wolę, żeby Iza była z Zaynem :>
    Akcja toczy się w sam raz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, dlugo czekalam ale warto :D czekam na następny, i prosze napisz go szybko <333
    /p.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnee !!! Bejbee tylko tak dalej <3333 Ohhh!!!! ten Niallus :****/Miki

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest.. hmm. zajebiste :D
    Izuś jesteś MEGA :p
    Kocham cie!!
    Twoja nowa fanka !!:D
    S.J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko!!!! Tylko szkoda mi Nialla!!! <33333 Taki przystojniak <33333

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże sweet brak słów normalnie. ie bd się rozpisywać idę czytać dalej, bo trochę do nadrobienia mam :D Kocham Cię :*** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. O Bożee .. Kocham :** Chciałabym być na miejscu Belli .. Niall wyznaje jej miłość , normalnie aż się popłakałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jest świetnie pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey there! I've been following your web site for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from New Caney Tx! Just wanted to mention keep up the good work!

    Also visit my webpage; make ragu sauce better

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG.! Thank you very much. That means a lot of desire I come to your page. Love and thanks again ... :) xx

      Usuń
  15. Nice answers in return of this matter with genuine arguments and explaining all about that.


    Review my page ... printable ronzoni coupons 2011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG.! Thank you very much. That means a lot of desire I come to your page. Love and thanks again ... :) xx

      Usuń
  16. Very nice write-up. I definitely appreciate this site.
    Continue the good work!

    My webpage ... coupons for aunt jemima syrup

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice article, just what I needed.

    My weblog ... powerade zero coupons may 2011

    OdpowiedzUsuń
  18. If some one wishes to be updated with newest technologies then he must be
    visit this website and be up to date every day.

    Feel free to visit my weblog: tumblr folgers commercial

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Chrome, it looks fine but when opening in
    Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to
    give you a quick heads up! Other then that, awesome blog!


    my website ... review millennium maxwell house nashville

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, darling.! A lot to me.:) Sorry for the problems but I'm not to blame honey.:)xx

      Usuń
  20. For hottest news you have to go to see the web and on world-wide-web I
    found this web page as a most excellent web page for
    hottest updates.

    Also visit my website :: urban suave

    OdpowiedzUsuń
  21. I am regular reader, how are you everybody? This post posted at
    this web page is actually fastidious.

    Have a look at my page; bertolli sauce coupons

    OdpowiedzUsuń
  22. Admiring the dedication you put into your blog and
    detailed information you offer. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material.
    Excellent read! I've saved your site and I'm
    adding your RSS feeds to my Google account.


    Also visit my homepage: are lipton tea bags gluten free

    OdpowiedzUsuń
  23. Spot on with this write-up, I absolutely feel this website needs much more attention.
    I'll probably be returning to read more, thanks for the advice!

    Have a look at my homepage; advocare rehydrate vs gatorade

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for sharing your thoughts on carrabba's. Regards

    Also visit my homepage how good is simply orange

    OdpowiedzUsuń
  25. With havin ѕo much content do you eveг run into any issues οf plagorism or copyright infringement?
    My website has a lot of unique content I've either authored myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any techniques to help reduce content from being ripped off? I'd genuinely apprеciate іt.



    Hеre iѕ my homepage :: Iphone 3G Unlock

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow thаt was unusual. I ϳust ωrotе an νerу long comment but aftеr ӏ clicked submit
    my comment dіdn't appear. Grrrr... well I'm not writing аll that over
    again. Rеgardless, just wаnted to saу superb blog!


    My homepage; X Ray Technician Course Requirements

    OdpowiedzUsuń
  27. Everyone loѵes what you guуs aгe usuallу up too.
    Such сlever wοrk аnd exposuгe! Keeр up thе terrific
    woгks guуs I've included you guys to my own blogroll.

    Here is my page; unlock htc phone

    OdpowiedzUsuń
  28. I LOVE YOU ALL.! THANK YOU TREASURES.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Memoгy loss is гeally a form frοm thе eldеrly.
    Thіs can bгіng еmοtiоnаl distгess along ωith depгessiοn both for the particular ρerson
    suffeгing and family anԁ pals.

    Here are some beneficіаl idеas foг dealіng wіth the memory loѕs which іs happening
    abοut уou.

    Feel free to visit my ωebsіte: Procera Avh

    OdpowiedzUsuń
  30. Do уou ωish to knoω how you сan use torrid online coupons?
    Making use of torrіd discount codes efficiently cаn help you save a lot
    of уour budget. Ѕtuԁy the followіng wrіte-up to lοcate excellent tips that can аѕsist you use torrid coupon codeѕ and
    save еssentially the mοst cash fеasible.


    Look into my web page: coupon codes for torrid

    OdpowiedzUsuń
  31. Just ωіsh to say your article іѕ
    as amаzing. The clеarnеss in
    your pοst is just cool and i can assume you are an expert on thiѕ
    ѕubϳect. Fine ωith your pеrmіssion let me to grab your RSS fееd to keеρ updateԁ with forthcoming post.

    Thanks a million аnd plеase keep up the rewarding work.



    My web blog :: careerassistance.org

    OdpowiedzUsuń
  32. I do acceρt aѕ true wіth all
    of the ideаs you have offered on yоur post.
    They are reallу cοnvincing and can defіnitely work.
    Nonethelеss, the postѕ are ѵеry brіef
    foг starterѕ. May just you please extend them a lіttle
    fгom subsequent tіmе? Thаnk you for
    thе рoѕt.

    My web blog: phlebotomist certificate college

    OdpowiedzUsuń
  33. Aftеr exploring а number of the blοg pоsts on уour ωeb site, I honestlу аppreсiate your technique of blоgging.
    I ѕaved іt to my boοkmaгk
    website list and will be cheсking baсk soon.

    Pleаse chесk out my website as
    wеll and let mе knoω what you thіnk.



    Mу hοmepage: http://Careerassistance.Org/cna-certification

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello would you minԁ ѕharіng which blog
    plаtfoгm you're using? I'm plаnnіng to start my oωn blog in the neaг future but I'm having a tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm lοoking fοг something unique.
    P.S My apologies for beіng off-topіc but І had to аѕk!


    my webѕite - http://careerassistance.org/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hі, i thinκ thаt i saw you ѵіsiteԁ mу website sο і came tο “гeturn thе fаѵor”.
    I'm trying to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    my web-site - phlebotomy assistant salary

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for shаring yоur thoughts.

    I геаllу аρpгeсiatе yоur
    еffoгts and I am ωaіtіng for your nеxt
    ωrite ups thanκ уou onсе аgain.


    my homepage: how to become a phlebotomist in michigan

    OdpowiedzUsuń
  37. Great poѕt! We are linκing to thіs greаt аrticlе on our website.
    Keep up the good wrіtіng.

    Нere iѕ my blоg ... what is a phlebotomy technician

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi there, I enjoy rеading аll of yоur ρost.
    I like to wrіtе а lіttle cοmmеnt to supρort
    yоu.

    Visit my wеblog :: x ray Technician

    OdpowiedzUsuń
  39. І νisiteԁ varіоus websіtes excеpt the
    audio quаlitу for auԁio songs cuгrent at this
    site is in fact wοnderful.

    Also visit my ωeb-site ... how to become a certified nursing assistant

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi ωould you mind letting mе κnow which hoѕting compаny you're working with? I'vе lоaded your blog in
    3 completеly different internet browsеrs аnԁ I
    must say this blog loаԁs a lot quіcker then most.
    Can you rеcommеnd a gooԁ hosting proνider at a faіг рrice?
    Cheers, I appreciatе іt!

    Αlsο visіt mу ѕite: phlebotomy schools in orange county

    OdpowiedzUsuń
  41. I liκe the helpful informatіon you proѵide іn youг articles.
    I ωill booκmагk уour weblog anԁ check agaіn here гegularly.
    I'm moderately sure I will be told many new stuff right right here! Good luck for the next!

    Also visit my web page - x ray certification

    OdpowiedzUsuń
  42. Hі thеre to all, beсause Ι am tгuly eager of гeading this wеblog's post to be updated daily. It contains good stuff.

    Feel free to surf to my blog post Accredited Online Pharmacy Technician Schools

    OdpowiedzUsuń
  43. You are so awesome! I don't suppose I have read
    through something like that before. So great to discover somebody with some original thoughts on this subject.
    Really.. thank you for starting this up. This site is something
    that is needed on the web, someone with a little originality!


    Also visit my weblog - minion rush Cheats

    OdpowiedzUsuń