poniedziałek, 17 grudnia 2012

Chapter Seven !

 Popatrzyłam na  gwiazdeczkę i myślałam, że za chwilę zwrócę żelki, które przed chwilą zjadłam. Nienawidzę tej dziewczyny.
-Co ty tu robisz.? Wynoś się. - popatrzyłam na nią z pogardą
-A ty kim jesteś żeby mi rozkazywać.? - zapytała z kpiną wymalowaną na twarzy
-Kimś kto zaraz cię kopnie w tą twoją wytapetowaną mordę !Wyjdź! - krzyknęłam, a chłopcy przyglądali się tej "miłej" wymianie zdań.
-Oj wiesz. Gdybyś była ładna to może jeszcze bym cię posłuchała. - zaśmiała się. Co? Co to ma w ogóle do znaczenia.? Czy jestem ładna czy nie.?  Ale to jest Taylor Swift i ona widzi świat trochę inaczej niż normalny człowiek..
-Hahaha, ty to umiesz dogadać. A teraz wypieprzaj.! - krzyknęłam
-Nie, ponieważ zostałam tu zaproszona. - odpowiedziała
-Niby przez kogo.? - zapytałam z kpiną
-Taylor jest ze mną.! - krzyknął ze schodów Harry. Ta mogłam się domyślić, że nic lepszego nie przy prowadzi, ale żeby tak nisko spaść.? hmmm
-Widzisz ty mała rozpieszczona gnido. - powiedziała i się przytuliła do Hazzy
-Nie mów tak do niej.! - krzyknął Lou i nieoczekiwanie stanął w mojej obronie.
-Lou nie skacz tak bo Harry będzie jej makijaż z podłogi zbierać. - zaśmiałam się. Kulturalnie ich ominęłam i poszłam do swojego pokoju. Słyszałam, że ktoś idzie za mną. Weszłam do pokoju i rzuciłam sie na łóżko.
-Czemu jej nie lubisz.? -zapytał mnie Tommo
-Głupia tapeciara. Miała więcej chłopaków w ciągu roku niż ja w całym życiu. I to ile razy więcej.! Ja miałam tylko jednego a ona ponad 20. Po za tym kradnie twój styl. - powiedziałam i pokazałam na zdjęcie w gazecie, na którym ma czerwone spodnie i bluzkę w paski.
-Ja też jej nie lubię. - skomentował.
-No to witaj w klubie. - zaśmiałam się.
-A my możemy do klubu.? - zapytał Liam
-A lubicie to coś na dole.? - popatrzyłam na nich.
-Nie! - Niall krzyknął
-No to zapraszam. - uśmiechnęłam się a oni weszli do mojego pokoju.
-Co robimy? - zapytał Lou
-A ja wiem, gramy w coś.? - zaproponowałam
-Spoko. - powiedzieli chórem. Nagle dostałam sms-a od Justina.
" Twój kuzyn i Taylor Swift.....Fuu...! "
"Skąd wiesz.? "
"Wejdź na TT.."
"Spoko. TĘSKNIĘ..:**"
"Ja też.!! <3 "
Taka  mała rozmówka z Justinem i odłożyłam telefon. Wzięłam laptop i wbiłam na TT. Tam na moim koncie pełno Tweetów. O Haylor..pfff.. Co jak co ale wszystkie Directionerki mnie znają i jestem najlepszą przyjaciółką Justina Biebera. Dlatego mam ponad 3 miliony obserwujących na TT, nie sądzę, że jestem  kimś sławnym czy ważnym,  ale wiecie kuzynka Harry'ego Stylesa to dla niektórych coś znaczy. Po za tym po sieci krążą zdjęcie jak Liam mnie nosi, jak wsiadam z chłopkami do pociągu, jak zwiedzałam z Niall'em Londyn czy byłam z Zayn'em w sklepie.  Moja skrzynka cała zawalona pytaniami o Haylor. Fajnie poczytać głupoty, ale wszystkie tweety były negatywne dla Taylor. Directionerki pisały, że jej nie lubią czy to, że jest po porostu okropna. Ja tam się z tym w 100% zgadzam. Zobaczyłam jeszcze nową fotkę Justina, i nagle zobaczyłam wielki spam, który zrobiły 1D familie. Jedno zdjęcie. Kliknęłam i to co zobaczyłam normalnie mną wstrząsnęło.!  Masakra jak ona mogła tak napisać. Od razu to oczywiście usunęła, szmata.! Umawia się z Harrym to chyba nie powinna obrażać jego fanek, tak.?
Wylogowałam się z TT,  a następnie wyłączyłam laptop. Odłożyłam go na półkę i dopiero teraz się zorientowałam, że jestem sama w pokoju.  Wstałam i wyszłam na korytarz. Usłyszałam na dole głos Lou i tam właśnie się skierowałam.
-Czemu tak szybko poszliście.? -zapytałam siadając na fotelu
-Szybko.? - zrobił zdziwioną minę
-Nom..- powiedziałam
-Siedzieliśmy 10 minut, a ty nie reagowałaś więc sobie poszliśmy. - od powiedział, ja tylko powiedziałam "Sorrki" i oglądaliśmy jakiś film. Już przy końcówce filmu do salony przyszedł Malik.
-Gdzie Harry.? -zapytał zdenerwowany
-Pewnie ze szmatą. - zaśmiałam się
-Wiem, ze czytałaś widziałem jak postawiłaś się w obronie Directionerek. - powiedział
-A bo to idiotka i tyle, a Harry jest głupi, że się z nią zadaje. - skomentowałam
-O co chodzi.? -zapytał Niall
-Taylor napisała na TT "Fuck  you Direcioners" a Bella odpisała jej, że ma się pierdolić i ma nie obrażać naszych fanów.. - powiedział Zayn i poszedł do kuchni
-Uuuu wiedziałem, że nas kochasz. - wyszczerzył się Liam
-Ja też. - powiedział dumnie Lou
-Fajnie. A co robimy.? Bo mi się nudzi.. - popatrzyłam na nich
-Twitcam..! - krzyknął Liam
-Spoko. - wszyscy się zgodzili,  i każdy z nas ogłosił to na swoim TT.
-Czekajcie idę po cole. - powiedziałam i oczywiście musiałam im też przynieść bo oni schowali słodycze  więc nie miałam wyboru. Włączyliśmy kamerkę i postawiliśmy laptop na stole a my w czwórkę usiedliśmy i oparliśmy się o sofę.
-Hey..! - krzyknął od razu Liam
Ja tylko powiedziałam bezgłośne WOW....gdy zobaczyłam, że w kilka sekund mamy już 35 tysiaków oglądających.
-No przywitaj się grzecznie. - powiedział Lou i mnie szturchnął
-Cześć. - uśmiechnęłam się
-Co robimy.? - zapytał mnie Niall na ucho
-Weź się oddal. Nie wiem co się robi, zapytam eksperta, Liam co ty zawsze robisz.? - popatrzyłam na niego
-Możemy odpowiadać na pytania.- za proponował
-Spoko. - zgodziliśmy się
-Ja czytam. - krzyknęła  i podniosłam rękę.
-To czytaj. - popędził mnie Lou
-Czy Harry chodzi z szmata...znaczy Taylor.? -zaśmiałam się
-To pytanie do Hazzy my nie odpowiadamy. - powiedział Niall
-Kocham was. Macie już dziewczyny.? - przeczytałam i zaś się zaśmiałam
-Wiedziałem, że na mnie lecisz..- powiedział do mnie Lou
-Oj tak ten twój seksowny tyłek. Aww... Ale na pytanie więc odpowiadać już. - popędziłam ich
-Nie - od powiedział blondyn i Payne
-Ja mam Eleanor i ją kocham. - powiedział dumnie Lou. Czemu akurat on musi mieć dziewczynę. Nie fart.
-Kiedy ukaże się pierwsza piosenka z nowego albumu.? - kolejne pytania i tak przez jakieś 10 minut aż mam to odpowiadanie się znudziło. I włączyliśmy muzykę.
-Aaaa kocham to.! - krzyknęłam gdy zabrzmiały pierwsze sekundy piosenki Nickelback Lullaby
-Ja też..! - powiedział Niall i razem próbowaliśmy śpiewać, a dwaj szatyni się z nas śmiali.  Ale co tam, że oglądało na ponad 40 tysiaków ludzi...żyje się tylko raz.!
-Ładna z was by była para. - powiedział Lou gdy my skończyliśmy
-Co.?! - krzyknęliśmy razem
-To nie ja tak twierdzę tylko one. - pokazał na ekran
-Za marzenia nikt nie karze - krzyknęłam prosto do kamerki
-Dajcie ciastko. - zwróciłam sie do chłopaków. Szybko dali mi takie dobre z kawałkami czekolady.
-Gramy w butelkę..? - zapytał Liam
-Patrz tam. W ich obecności.? - pokazałam palcem na liczbę osób, które to ogląda.
I nagle mnóstwo komentarzy, że mamy się nie krępować itp.
- Dobra same tego chciałyście. - wystawiłam język do kamery
-Zayn.! - wydarł się Lou
Nagle obok nas zjawił się Mulat.
-Grasz.? - zapytał Niall i pokazał na butelkę.
-Spokojnie będzie bez szaleństw bo ludzie patrzą. - pokazał na laptopa, a Malik od razu się przywitał i usiadł obok blondasa
-Bello pytanie czy zadanie.? - zapytał Tomlinson
-Pytanie. - od powiedziałam
-Co w nas ci się najbardziej podoba.? -zapytał
-Niall ma śliczne oczy, uśmiech Liam na zajebiaszcze ciało. Ty to masz seksowną dupę. - powiedziałam
-Zayn.? - popatrzył na mnie szatyn. No ej nie chcę mówić co w nim bo bym wymieniała godzinami tak jak i u Lou, ale ma dziewczynę więc się pohamuję.
-Zayn ma fajne oczy, tatuaże i bokserki. - zaśmiałam się
-Huhuhu no czego my się tu dowiadujemy. - pisnął Niall
-Dobra kręć - powiedział zawstydzony Zayn
- Niall, pytanie czy zadanie.? - zapytałam
- Zadanie. - odparł dumnie
-Ściągnij spodnie i w bokserkach przed kamerą zatańcz makarenę. - powiedziałam i się zaśmiałam. Od oczywiście cały czerwony wykonał zadanie. Potem jakieś dziwne zadania dla Louisa, Liama i Zayna.  Wszystko było fajnie gdy znów wypadło na mnie i musiałam wybrać zadanie.
-Pocałuj jednego z nas. - powiedział Niall
-Pocałowałabym Lou, ale chce żyć a El by mnie zabiła. Yyyyy..dobra ene due - zrobiłam wyliczankę i wypadło na Lou
-Nie bejbee ciebie nie. Dobra. - pocałowałam Liama w policzek.
-Miało być u usta. - powiedział Zayn
-Mało ci było ostatnio.? - popatrzył na niego Horan
-Yyy..- nic nie powiedział.
-Teraz ja mam pytanie dla was. Xavi vs Pepe- popatrzyłam na nich
-Co.? - zapytał zdziwiony Malik
-Xavi gra w Bacry a Pepe w Realu. - powiedziała
-Xavi. Barca Forever.! - krzyknął Niall
-No kocham cię chłopie.! - wyszczerzyłam się
-Wiem, już tam mam, że wszyscy mnie kochają. - powiedział dumnie
-Marzenia.! Mam pomysł Lou bejbee chodź zrobimy ci boski fryz. - popatrzyłam na niego proszącym wzrokiem.
-Jak nie będzie bolec to zgoda. - zgodził się i chyba w ogóle zapomniał o tym, że fanki to zobaczą, ale one widziały już nie jedno więc...
-Zayn przynieś szczotki i żel. - poprosił Liam. Tommo usiadł na krześle i zaczęła się zabawa. Każdy coś tam próbował robić. Śmialiśmy się w niebo głosy. Fajnie było.
-Czekaj.. zrobię zdjęcie. - powiedział Liaś....tak go od teraz nazywam Liaś fajnie, prawda? Wyciągnął telefon i zrobił zdjęcie i od razu wstawił je na TT z dopiskiem "Nie ma jak znęcanie się nad Tommo z  @NiallOfficial, @zaynmalik,  @Mrs.Williams."
     Po jakieś 15 minutach skończyliśmy zabawę w fryzjera. Pożegnaliśmy się ze wszystkimi co oglądali nas przez półtora godziny.Strasznie długo, ale to wina chłopaków.
-Jesteś potworem.! - krzyknął do mnie Lou
-Wiem. - zaśmiałam się
-To bolało. - udawał, że płacze i wskoczył na fotel. My się kulturalnie zaczęliśmy śmiać, ale po chwili postanowiłam przeprosić tego debila.
-Przepraszam cię ty moja seksowna marcheweczko. - przytuliłam go.
-Dobra- podniósł mnie i rzucił na łóżko, na który leżeli chłopacy. Uderzyłam łokciem w coś miękkiego.
-Moje... - krzyknął Zayn
-Przepraszam ja nie....to wina tego tu.! -pokazałam na Tommo
-Nie bo twoja. Teraz za to zapłacisz. - powiedział z kwaśną miną i wziął mnie na ręce. Wyszedł na taras, wziął rozbieg i wskoczył ze mną na rękach do basenu.
-Ty frajerze! - krzyknęłam
-Masz za swoje. - pokazał mi język
-Ale ja nie umiem pływać. - dodałam i nagle poczułam jak pozostała trójka wskakuje do wody. Zaczęłam się histerycznie śmiać że mi uwierzyli i wskoczyli do tej zimnej wody.
-Mi jest zimno. Wychodzę -już chciałam wyjść gdy Niall złapał mnie w tali i z powrotem wrzucił. Pływaliśmy tak jakieś 20 minut. Potem zrobiłam wszystkim kakao....tak miła ja.I siedzieliśmy do dwudziestej oglądając jakieś bajki na Nickelodeon. Wszystkim się to znudziło i każdy po kolei poszedł wziąć prysznic, i poszliśmy spać. Już leżałam w moim łóżeczku i pisałam Justinowi Dobranoc gdy ktoś zapukał do moich drzwi.
-No. - powiedziałam i moim oczom ukazała się postać dwóch chłopaków.
-Możemy spać u ciebie.? - zapytał Lou i Niall
-To ja też.! - krzyknął za nimi stojący Liam
-A ja co inny.? - powiedział Zayn i wszyscy wskoczyli mi na łóżko.
-Ja spadam..! -krzyknęłam gdy już leżałam na ziemi. Po chwili się podniosłam i razem zarządziliśmy, że położymy dwa materace z łóżka na podłogę i tak będziemy spać. Zayn przyniósł swój materac i ja od razu się na niego rzuciłam i przykryłam kołderką. Ten się oburzył i coś tam ponarzekał...kocham go wkurzać. Bosko pachniał jego materac i pościel.  Tak sobie leżałam i myślałam, że bardzo polubiłam wszystkich tych debili no oprócz Harry'ego bo on ze mną czasu nie spędza. Fanie, że jednak się z nimi zakolegowałam. Po chwili już wszyscy spaliśmy.


__________________________
Taki rozdziałek.......podoba się..?  Bella ma byś miła czy wredna dla chłopaków..?



9 komentarzy:

  1. Super <3
    Szkoda, że Harry nie spędza z nimi czasu :(
    Mam nadzieję, że się to zmieni :)
    Czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! To jest boskie, świetne i w ogóle cudowne!!! Bella ma być miła i się z nimi przyjaźnić. Tylko z kim ona ma być???? Albo Zayn albo Niall!!!! Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam się śmiać na fragmencie gdzie Bella uderzyła Zayna nie tam gdzie trzeba . x dd
    Zajebisty rozdział * __ *
    Moim zdaniem dla chłopaków niech będzie taka jak teraz , a nad Harrym może się trochę poznęcać jako , że jest jej bratem . x d
    Moim zdaniem tam bardziej pasuje do Zayna niż do Nialla . : D
    Czekam na następny i zapraszam do mnie . :
    1 ) http://alwaysandforever-destiny.blogspot.com/
    2 ) http://potykam-sie-o-swoj-wlasny-prozny-cien.blogspot.com/
    3 ) http://no-love-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam kocham wszystkich i obojętnie z kim będzie będzie super. Boski rozdział, ale to pewnie wiesz <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do Nialla i lubi wpierdalać ciastka :D Świetny! Czekam na następny! Zapraszam na mojego bloga http://notidealbutmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miła, miła. :D Ale nie dla harrego bo tak jakoś w tedy to opowiadanie jest lepsze. Może w dalekiej przyszłości niech się pogodzą ale jeszcze nie teraz. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Komicznyy rozdział !!! ;D Jak napiszesz to zawsze będzie BoSkOO Izu$ !!! Next <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubie wredną Belle, ale Kocham miłą <333 ":** Boski rozdział :************** /Miki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty rozdział! Uwielbiam takich i proszę o więcej!! :))

    P.S. Zaprasza na nową notkę na moim blogu - http://hungry-for-love-and-happiness.blogspot.com/ ... xx

    OdpowiedzUsuń