wtorek, 9 października 2012

Prologue.!

     Moja mama po raz kolejny przegięła ! Ale teraz jeszcze dodała, że byłam nie planowana ! Chcielibyście usłyszeć takie coś od własnej matki ? Ja osobiście codziennie się kłócę z moją rodzicielką. To nie posprzątany pokój, to nie pozmywane naczynia, to nie mogę się malować od szkoły albo nie mogę iść na imprezę. Ale wiecie co jest najgorsze ? To,że jak gdzieś idziemy lub do mnie przychodzą przyjaciele to jest kochana i milutka ! Wypisz wymaluj szczęśliwa rodzinka. Czasem płaczę  z powodu tych kłótni ale rzadko, zdążyłam się przyzwyczaić. Tata odszedł od nas jak miałam 4 lata. Od tamtej pory moja matka chyba mnie nienawidzi. Ona kiedyś w kłótni powiedziała, że to przeze mnie odszedł. Ale wiem, ze to nie prawda bo ja z nim utrzymuje kontakt. Co miesiąc mi przysyła kieszonkowe, piszemy listy ogólnie tak jakby był..ale go nie ma. Ogólnie to mam w domu kasę, mam dużo ciuchów i kasę na moje zachcianki..które są rzadkością. Dzisiaj znów kłótnia bo na imprezę nie mogę iść. Jest ostatni dzień szkoły a ta się kłóci ! Chciała bym, że by ona wyjechała i mnie zostawiła ! Głupie.? Nawet bardzo ale to właśnie moje życie !!




__________________
Taki krótki ..podoba się. Proszę o szczerą opinię !!

6 komentarzy:

  1. czeekam na rozdział 1 ;D

    +zapraszam do mnie Bells :* http://agatha1d.blogspot.com/

    Stylesowa xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fajnie mam pytanie ty będziesz 2 blogi prowadziła Balls?? Czekam na 1 rozdział i jeżeli będziesz prowadziła 2 blogi to błaga nie zaniedbywuj ani jednego bo tamten jest Zajebisty i nie mogę się doczekać. Mam 2 nowe rozdziały jak byś mogła przeczytać i skomentować jak masz czas to świetnie będę wpadała jak tylko będzie rozdział pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będę teraz prowadziła dwa.. ale nie wiem czy to wypali z tym blogiem !!! Tamtego nie zaniedbam OBIECUJĘ !! Z chęcią wpadnę <333

      Usuń
  3. Mi się bardzopodoba . CZekam na kolejne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ♥
    Czekam na rozdział! :

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ta dziewczyna ma niezły charakterek.
    Czytam dalej...

    OdpowiedzUsuń